Tekrar herkese merhaba, bebeğin ağzındaki pamukçuk bitti gibi. Ama yine de tülbent yardımıyla karbonatla silmeye devam edecegim aralarda. Benim göğüs ucumda kuruma ve emme sonrası çok ciddi yanmaya eşlik eden bir acı peydahlandı. Bebeği emzirdikten sonra sütün geldiği uc kısım acıyor ve o uç beyaz sarı arası bir renk alıyordu. On-on beş dk sonra da kızarıyordu. Tavsiye üzerine eczaneden E vitamini aldım(evigen) onu kırıp her emzirme sonrası o kahverengi bölgeme özellikle de uc kısma sürdüm beklettim, sonra kapattım göğsümü ve çok şükür bu acıdan da kurtuldum. Yeni anneler şuan formu okuyorsa yardımcı olmak adına yazdım. Faydası dokunursa yorum yazın aşağıya ki yeni anneler de görsün belki onların da derdine derman olur