Merhaba kızım yılbaşında 4 yaşına gircek, alerjisi var ve sürekli hastalaniyor hiç bir şey fayda etmiyor. Sene de 3-4 kez hastaneye yatış yapılıyor şiddetli öksürük geniz akıntısı vs… En sonunda bir doktor geniz etinden şüphelendi ve röntgen çekildi tamamen kapatmış nefes almasını engelliyo ve kulağında sıvı birikmesi varmis kesinlikle geniz ameliyatı yapmaliyz dediler. Yeter ki kızım iyi olsun ben razıyım ameliyata da ama şüphelerim var gerçekten iyi geliyor mu mesela, tekrarlama durumu oluyor mu, çok ağrılı bir ameliyat mı bazı yerlerde yakarak aliniyomus bazı yerlerde keserek bursa da yaşıyorum onerdiginiz bir yer var mı doktorumuz medicalpark ta ama hiç bir açıklama yapmadı şu an hasta iyileşsin geldiğinizde konuşuruz dedi ama gidipte memnun kaldığınız bir hastane doktor vs öneriniz varsa yazarsanız çok sevinirim 🌸