Ben de doğum yapalı 1 ay oldu. Hamile kaldığım kiloma ulaşmak için 3 kilo kaldı vermem gereken. Bir türlü veremiyorum. Sezeryan olduğum için hemen spor yürüyüş yapamadım. 2 gündür 10 dk olacak şekilde tempolu yürüyorum. Hem sütüm azalmasın hem de biraz kilo vermek istiyorum göbekten dolayı. İyi bir diyetisyen arıyorum