Oğlum 2 yaşında mutfağa gidince masanın üzerinde bardak tabak ne görürse fırlatıp kırıyor mesela yapma dediğim bir şeyde inatla yapmaya devam ediyor gözlem yapıyorum yapacakmı diye bardak fırlatıyor hayır yapma diye bağırınca gidip tekrar yapıyor 10 çorba tabağından kalan 0… varmı aynı durumla karşılaşan nasıl düzeltilir bu durum henüz konuşmuyor baba mama gel dışında bir kelimemiz yok çok hırcın ve sinirli napıcam bilmiyorum