Zynpmom merhaba kızım 18 aylıktı kakayı lazımlığa yapmaya başladığında. Sabah kahvaltıdan sonra ya da akşam yatmadan yapardı saatlerini bilirdim az çok, o zaman tuvalete götürürdüm yüzünden karnını tutmasından anlardım. 18 aydan sonra kakayı hep tuvalete yaptı genelde. 23 aylıkken de bez takmak istemedi ben de anlattım tamam o zaman bez takmayalım ama çişimizi de kakamızı da tuvalete yapalım vs diye. İlk 1 hafta çişi ara ara kaçırdı. 2. Hafta 2 3 kere kaçırdı sonra öğrendi.