Sssdt her bebeğin gelişimi farklı benim büyük kızım 3-4 aylık iken oturmak istiyordu kucağımıza alınca direk oturma hareketi yapıyordu doktorumuz kisa süreli oturta bilirsin demişti mesela yemek yerken tutuyordum ama küçük 4 aylık hiç daha bir oturma istegi yok bazen bakıyorum kucağıma alıp oturtur gibi yapıyorum hemen ayağa kalmak istiyor ama 2 ay çok erken