Nurgulist
Merhaba yorumzu okunca yazmak istedm.oglumdan kalan bikac kutu pregomin var cok uygun bir fiyata vereblrm dilerseniz.ben bu mamadan baska illere de ihtiyaci olana paraszda gonderdm.ama bebegimn masraflari icin satyrm elimde kalanlari.kapali kutu son kullanma tarihi 01.2021