Adenin_annesi Kızım 2 aylik sicrama doneminde oldgubu söylediler bu dönemde ne yapmam gerek ne kadar suruyo acaba. Kızım cok zor uyuyo ve cok huzursuz
Akays Adenin_annesi kundak yapmayı dene canım ben öyle okumuştum bi yerde aynı sorun bizde de başladı 3 aylık olduk bizde başında kundağa alıştırmadım yaz dönemi olduğundan, sıkılıyor ağlıyor kollarını hareket ettiremeyince ama alıştırmaya çalışıcam
Adenin_annesi Adenin_annesi daha once denemistm ana cok aglaynca biraktm simdi yeniden denicem tesekkurler
Derin0107 Aynı dert benim kızımda da var. geceleri kundak yapmaya başladım bende yeni yeni o şekilde kesintisiz bir 4-5 saat uyuyor. Ama kundak yaparken de ağlıyor maalesef