Merhabalar hanımlar kızımın bir süredir ara ara öksürüğü vardı burnuda arada akıyordu. 2 tane doktora goturdugum halde grip değil geniz akıntısı var burnunu temizleyin dediler temizledim evet ama bazen izotonik su ile temizlerken geri çıkmıyor galiba yanlış yapıyorumdaha sonra sırtına vurunca çıkıyor. Acaba daha mı çok bebeğimin burnunu tıkıyorum. Bu arada hırıltılı nefes alıyor oksurunce geçiyor.