Arpa merhaba bebeğim 3.5 aylık. Hareketli bir çocuk. Kasılması ya da gevşekliği yok. İki elini de hareket ettirebiliyor, her iki eli ile de nesneleri kavrayabiliyor, her iki eli ile gözlerini ovuşturabiliyor ama sol kolu ile daha bilinçli hareket ediyor ve daha aktif kullanıyor gbi hissediyorum. Sizin belirtileriniz böyle miydi?