Ervammmmm Kızlarrr bebeğimm çok az sabun yemiş bugün kalıp sabun sıkıntı olur muu şuan uykusunda çok sancısı var gbiii bide çok gaz atıyor 15 aylık
Birdunyabircennetannesi Ervammmmm Acile gitseniz daha doğru olur. Yani kimyasal söz konusu buraya sormak mantıklı gelmiyor bana
elagozlu35 kıyamam ya geçmiş olsun bi 112 yine arayın gidin hastaneye inşallah bşy olmaz Allahın izniyle