ikizbabymom Annesinin bıraktığı eli biz tuttuk ve hamdolsun sizlerin sayesinde kampanyayı %80′e getirdik.Son bi gayret kampanyayı bitirmemize destek olun güzel anneler.Küçük de olsa bağış yapın.Göktuğa çocukluğunu birlikte hediye edelim🌸
Gizemm92 ikizbabymom Ben de Adana’daki Yasmin Elifin gönüllüsüyüm. Bi kere ben de burda post paylaşmıştım bir Allah’ın kulu bile cevap vermedi. Başla şeylere çatır çatır cevap veriyorlar kendi çocukları da olabilirdi Allah korusun…
Zlm ikizbabymom merak ediyorum diye soruyorum yanlış anlamayın bende Göktuğ takip ediyorum imkan oldukça gönderirim ama müge anliya falan gonderseler o bı günde kalanı toplatir az kalmış sonuçta hiç basvurmamislar mi acaba
EnesimEfem Göktuğ o kadar guzel o kadar masum bi bebek ki. Onun da yurumeye kosmaya hakki var. Hadi elinden tutup Goktugumuza destek olalim.
paramedikanne- ikizbabymom oğlumun adıda Göktuğ onun adına adaşına bağış yaptım tez zamanda tüm rakamın toplanıp Göktuğ bebeğin sağlığına kavuşması dileğiyle 🙏
ikizbabymom Gizemm92 ben daha önce de post açtım Allah razı olsun güzel destek verdiler inşallah yine verirler
ikizbabymom Agaclargibi Allah razı olsun yüzdelik için de ss atarsanız çok sevinirim sayıma ekleyelim