Merhaba arkadaşlar kızımın şu zamana kadar gece uykuları çok güzeldi .Çok kucuklugunde bile gece 2 kere uyanirdi .Son zamanlarda da deliksiz uyurdu .Son iki aydır bir şey oldu çocuğa gece sebepsiz uyanmalari var .Uyuttum yarın saat gecti güzel de dalmıştı normalde asla uyanacagi bir zaman değil ama uyandi uykuya dönmek için ağladı .Neden böyle oldu ya .Gündüz de uykusunu alamadan uyandı aşırı huysuzdu tekrar uyutmaya çalıştım uyuyamadi da .Gece gündüz uykularimiz berbat neden böyle oluyor ki 🥹🥹🥹