Beyzacar1 Merhaba kızlar oğluma 1 yaş aşısı yaptıracağım bu hafta sağlık ocağında. Kaç tane yapılıyor bilgisi olan var mı ? Bacaktan mi koldan mi nasıl yapılıyor çok strese girdim içim sıkılıyor ağlayacak diye😔