Iyi geceler… benim oglum prematüre doğdu 28 haftalik.. ama oturması yürümesi zamanında oldu 1 yaşında yürüdü tek konuşması geç oldu biraz. akıllı maşallah su an 4 yaşında ama yaşıtlarına göre geriden geliyor gelişimi.. herkes erken doğdu diye çocuğa hasta gözüyle baktı ama biz sürekli doktorlara gittik .kontrol amaçlı bisey çıkmadı. Eeg çektirdik temiz çıktı nöroloji gördü normal dedi herseyi . Ama kayinvaldeme göre çocuk eksik doğdu öylede devam edecek hiç normal çocuk gibi görmedi ama oğlum 20 ye kadar sayar renkleri hayvanların ne yiyip içtiğine kadar bilir yaşına göre çoğu şeyi biliyor prematüre olsa bile. En son yaşıtlarıni yakalasin diye rapor çıkardık. Özel egitim için. 9 ay ders gorecekmis bugun çıktı sonuç
Ama benim beynimi kemiren kreş hocası esime okula gitse başka ders görecek demis olması bunu neye dayanarak söyledi… ama herseyi normal çıktı. Çok dardayım Rabbım ferahlık versin inşallah..