Ksd Yeldan aynısını kızımda çok yaptı bende çok korktum çok arastırdım 5. Aydan 8. Aya kadar yaptı neredeyse bi ara çok kötü oldum göz teması gülme herseyi çok güzel yapıyor ve anlıyordu ama nedense ya uyuyunca yada biberonla mama içerken elini açıp kapatıp eline bakıyordu tek eliyle yapıyordu 10 aylık oldu çok şükür son 1 aydır hiç yapmıyor korkulacak Birsey yok geciici ellerini tanımaya çalışıyor sadece ve bakın postunuzun altına benimle beraber kaç anne aynı şeyden muzdarip olmuş demekki bebeklerin elini tanıma aşaması böyle allah korusun yoksa hepsmi böyle hiç takılmayın suan boşuna o kadar takmısım diyorum sonuçta daha küçücük bebek öyle yaparak tanıyacak üretecek kendi kendine ☺️
Cabssl Merhaba benim kizimda 6 aylik ve surekli ellerini acip kapamaya bashladi. Bazen onlari izliyor da . Sizinkiler düzeldimi baya vakit gecmish. Cevap verirseniz sevinirim
Rain34 musmutluanniskos Merhabalar benimde kızımdada aynı problem var geçti mi bu durum acaba? Heyecanlanınca yapıyor bu hareketi
sblbln Rain34 merhaba. Benim kızım da aynı hareketi yapıyor ellerini sürekli açıp kapatıyor sanki kan verir gibi. Siz de geçti mi bu durum?