Birbebekmeselesi0 Hanimlar bebegim 5 aylik böyle kahkahalı gülen bebekler gibi gulemiyor ya tek tük ses çıkarıyor evet bebek ama ne bileyim kuruntu yapmadan edemiyor insan🙄
sarmaliklahana Birbebekmeselesi0 cok normal tabii daha ne sesler cıkardık tan ne sekillere girdikten sonra öğrenecek 😆 Benım kızım gözünü kapatıyordu gülünce 😆 Şimdi 15 aylık tabii baya kahkaha atarak gülüyor 😄
Nslhn5561 Birbebekmeselesi0 Her yaptıkları yapmadıkları normal bence ben kızımın çıkardığı sesleri ona karşı taklit ediyorum o da tekrar ediyor çıkarabileceği sesleri yüzüne yakın bir mesafeden söylüyorum a a a a gibi agu gibi aa aa aa şeklinde ince hafif ses tonu ile ☺️