Liyabebekk Kızlar down sendromu doğar doğmaz belli olur mu bide kızım 10 günlük bugün uykuya dalarken biraz gözünün kaydığını farkettim her hareketine canım sıkılıyor takılıyorum
Eylul05 Liyabebekk zaten yenidogan öyle sıkıntı yaşanabilir daha yeni kavrayacaklar görmeye başlayacaklar
Umutveannesi Liyabebekk 3 aylık olana kadar hep kaydı gözleri. Herkese şaşı olacak diyordum tuhaf bakıyordu. Ama bebeklerin hemen hemen hepsinde var bu merak etme. 3 aydan sonra görmesi bakması düzeldi bi sıkıntımız yok çok şükür
damla- Liyabebekk hamileyken ikili test yaptırmış mıydın, göz kayması özellikle uyurken her bebekte oluyor kafana takma
Mertbabyy Liyabebekk yenidoğan bebekler değişik oluyor canım gözleride kayıyor başka yerleri de 😂 dünyaya alışmaya çalışıyorlar dikkat et de çokta inceleme bence yoksa çok takıyor insan o mu var bu mu var diye . Onlar normal yani gözleri kayıyo gibi baygın gibi oluyorlar yenidoğan sıkıntı olmaz
Eylul05 Kız uykusu gelenin gözü kayar yani benim bile kayıyor bazen Down sendromu olsa hamileyken veya topuk kanında çıkardı aklına kötü şeyleri getirme 😘
Liyabebekk Eylul05 benim gözlerim çekik kiziminda öyle ama durduk yere kendime sıkıntı çıkardım topuk kanında belli oluyor mu
Ruzz-Batu Liyabebekk 6. aya kadar geciyor goz kaymasi down sendromuda ayak bas parmagi ve isaret parmagi bayagi ayrik oluyo onun disinda hastaliga ozgu bir surat sekli var ordan anlasilir ama tabi en dogrusunu tsstler soyler
Ebrudilay Liyabebekk normal canım bebeklerde olur genelde benim bebeğimde öyleydi ilk doğduğunda çok yapardı genelde hepimizde olur yani