Tugcozden Kızlar bebeğimin gaz sancısımı var anlayamadım sürekli ıkınıyo ayaklarını karnına çekiyo ağlıyo gazı çıkıyor ama yine aynı şekilde ıkınmaya devam ediyo biogai damla kullanıyorum hiçbir değişiklik yok aynı durumu yaşayanlar varmı? Neler yapılabilir yada sebebi nedir?
minikoglummmmm Tugcozden gaz yüzünden cnm ilaç fayda etmedi bize bol bol gaz masajı yapıyorum rahatlıyor çok hoşuna gidiyor gaz masajı
Mrlcnbz Benim de aynı şekilde ıkınırdı kıpkırmızı kesilirdi gaz yüzünden. Bir süre böyle devam etti yediklerime çok dikkat ettim kendi de büyüdükçe yani hareketlenmeye başlayınca kendi kendine rahatlıkla çıkarıyor. Kimyon çayı, üzerlik de çok iyi geliyor
Haticeakll Biogaia ile beraber sab simplexs de kullan bioagia yı sabahları ver sadece 5 damla sab simplexs gaz damlası benim bebeğimde çok etkili olmuştu belki sende de işe yarar baya rahatlatmıştı bide yediklerine çok dikkat et sütten geçiyor direk gaz yapıyor rezene ile kimyon tohumlarını demleyip içerdim ben günde iki kez hem süt arttırıyor hemde sütten bebeğe geçtiği için gazını da rahat çıkarıyor
minikoglummmmm Tugcozden evet karnına yapıyorum YouTube daki videolar dan yapmıyorum doktorumun dediği masajı uyguluyorum sadece