kasimonbes o kadar iyi anlıyorum ki sizi, ilk oğlumun çenesi çok güçsüzdü ememedi ben de sağarak 2-3 ay anne sütü mamanın yanında takviye olarak verebildim. Bu sefer emzirmek için çok çabalıycam diyordum ama asla bizim elimizde değil bebeğin tercihi, bebeğim 23 gün küvezde kaldı ve biberona alıştı memeyi tutuyor ama emmiyor biberon akışı bekliyor. Tabi yine stres vs yapınca sütüm de azaldı. Gittiği yere kadar sağıp vercem sonrasına yapacak bişey yok 🤷🏻♀️ ilk oğlum da mamayla büyüdü bağışıklığı biraz zayıf hemen hasta olur ama ondan mı bilemem sonuçta bir şekilde büyüyorlar