Kızlar 15 aylık bir oğlum var bu sabah altini degistirirken pipisinde şişlik farkettim acaba tam cisini yapti etti herhalde o yuzden oglen değiştirirken baktm.yine şiş sabaha gore aksam üstü bir daha baktim daha da şişmiş eşim acile götürdü hemen iltihap demiş doktor . Pipisini tutup asagi dogru cekmis iltihap akmis biraz altını degistirirken yapin bir kac defa demis ama az once denedik coook asiri derece agladi ve bir sey akmadi beceremedik sanirim :( antibiyotik yazmis gecmezse cocuk cerrahi polikiinligine gosterin demis. Ama gosterin de demis olablir çünkü kalabalikti eşim tam ne dedi anlamadm ama gecmezse dedi sanırım dedi. Karışık yazdım hizli yazıyorum kusura bakmayin. Başına gelen var mi? Neyden iltihab olmus olabilir ki ya ? Gecer mi bu durum? Bir de sünnet ettirin demis. Pipisini tutup cekin asagi dogru demis ama Allahim o kaadar yapamıyorum ki kopacak diye korkuyorum resmem çocuğun canı da çok yanıyor 🥺