Kızlar 9 ay 15 günlüğüz erkek bebeğim var. Oyun oynuyoruz beraber ama mesela bultakları henüz takamıyor. Forumda geçenlerde bebeğin günlük gelişimiyle bildirim yazısında bultakları takabilir kuleleri dizebilir gibi şeyler yazıyordu. Ben gösteriyoruz ama daha çok devirmeyi dağıtmayı seviyor ya da hepsini yemeye çalışıyo 😅😅 yani her bebeğim gelişimi farklı ama acaba bunlarla ilgili kendimi nasıl geliştirip bebeğime faydalı olabilirim bilmiyorum. Önerilerinizi bekliyorum lütfen 🙏🏻