Iyi akşamlar, oğlumun sol testisinde 3-4 gündür şişlik vardi. Derisi ince ondan bacaklarını sıkınca öne çıkıyornsaniyordum bu gun dikkatli bakinca diğerinden çok daha buyuk oldugunu gordum. Baya şiş yani😕 yenidoğan döneminde olabileceğini biliyordum ama benim bebeğim 2,5 yaşında. Neden olabilir? Soğuktan olabilirmi acaba? Böyle bir durum yaşayan var mı?