Bebeğimin 4 aylık olmasına 10 gün kaldı dünden beri çok huzursuz tükürük salgısı çok arttı eli sürekli ağzında gündüz bikaç kere uyuyan bebeğim hiç uyumadı simdi de ne kadar uyutmaya çalışşamda uyuyor ama ağlayarak uyanıyor canı yanıyor gibi ağzına baktıgımda sanki bi kabartı gördüm ama emin değilim bu kadar erken diş çıkarmı gerçi her bebek farklıdır nasıl anlarım dis problemiyse ne iyi gelir ne yapabilirim çok yoruldum ve çok üzülüyorum tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum🙏🏻🙏🏻🙏🏻