Merhabalar ben Sezeryan olalı 20 gün oldu ama karnım göbek deliğinin biraz altı az sağ kısım çok yanıyor dikiş yerim değil karnımın içi çok yanıyor özellikle öksurunce aşırı derecede yanıyor bunu yaşayan var mı normal mi yoksa tekrar hastaneye gitmem gerekir mi yardımcı olursaniz çok sevinirim