Kızlar iyi akşamlar bebeğim bugün 4 ay 3 günlük oldu çok ağlıyor uyku bitti uyuyo 10 dakka olmadan geri uyanıyor aşırı sinirli ağlaması çok fazla dişmi çıkarıyor acaba nasıl anlarım salyası falan fazlalaştı başına gelen varsa bana bi yardımcı olursanız sevinirim