Gizem16 Merhaba arkadaşlar benim de kızım 5 aya girecek 3 aylık başladı inanılmaz derecede küvet doluyordu her yer saç oturup ağladım dr gittim b12 eksik çıktı iğne verdi iğne de süte geçme ihtimali olduğunu söyledi dr riske atmadım cildiyle gittim oda eczanede hazırlanan 5 kullanımlık ilaç verdi saça yanında hap ve şampuan hapı almadım şampuan aldım dr cente r iyi geldi yeni saçlarım çıktı dökülme azaldı ama saçlarım inanılmaz derece az kaldı gürleşmesi de yıllar alır herhalde😞 evlatlarımız için değer napalım 🤷♀️
elams1 Ulkeerr benimde bebeğim 3 aylık ve saçlarım akıyor resmen çok üzülüyordum buradaki yazıları görünce derin bi ohh çektim ☺️