Naciyeylmz Fakir almıştık plastik kısmını döne döne soyuldu memnun klamadm sizin memnun kaldınız var mi
Samanalevi Naciyeylmz ben Siemens kullanıyorum çok çok çok memnunum ama fiyatlarını bilmiyorum piyasalar aldı yürüdü