kbrsuzen24 Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık 3 günde bir büyük tuvaletini yapmaya başladı. Bu durumdan beri gazi da çok kötü kokuyor. Acaba bi rahatsızlık belirtisi mi bilgisi olanlar cevaplayabilecek mi
Tugbabektas Bendede aynı sorun vardı yediklerimdsn kaynaklı dedi doktor istersen Danış kendi doktoruna ama sorun degil diye biliyorum
kbrsuzen24 Her yazdığımızın da başlığını biseyini değiştiriyorlar ama 2 ay 3 günlük yazmıyor orda 3 gündür yazıyor