Bebeğim bugün 50 günlük oldu, dünden beri sütüm azaldı doymuyor. Uzun zamandır içime attığım düşünmemeye çalıştığım bı sıkıntım vardı artık dün patladım ve dünden beri agliyodum. Düne kadar göğsümden süt fışkırdığı için doktorun tavsiyesiyle sütü bı miktar sagmadan emzirmem tehlikeliydi. Günde üç dört kez buzluğa süt koyuyodum. Bugün gogsumdeki pedler hiç islanmadi ve az önce de zar zor emdi bebeğim ve doymadi. Yaşadığım stresi üzüntüyü atlatamiyorum ama şimdi daha büyük korkum bebeğimi emzirememek. Böyle sütü azalıp kesilen ya da normale dönen var mı acaba?