eda_97 biz Pegasus’a 100 tl gibi bir ücret vermiştik. Şimdiki zamlardan sonra ne kadardır bilmiyorum. Temmuz ayında 3,5 aylıktı bebeğim ona da bilet alıyorsunuz ama bizim biletler gibi değil fiyatı. Yetişkine o zamanlar 600 küsür vermiştik, bebek için 100 tl vermiştik. 2 yaşına kadar bu şekilde düşük ücret ödeniyor