Umayinannesi21 biz 7 ay 17 günlükken eğitim almaya başladık. Şu an 8 ay 5 günlük. Gece uykusuyla sıkıntımız yoktu hiç gece uykusuna geçince iki kere mama içmek için uyanır uyurdu. Gündüz sallanarak uyurdu o yüzden uykuları 30-40 dk yı geçmezdi. Haliyle uykusunu alamadığı için 1,5 saat sonra yine uyumak isterdi. Günümün yarısı sallamakla geçerdi. Şimdi gündüz uykularımızda düzeldi çok şükür. Sabah güne erken başladığımız için çok yoruluyordum. Gece 12-1 gibi yatarım sabah 6.30da onunla uyanırdım. Artık uykusuzluktan ağlayacak duruma gelmiştim ki ağladığımda çok olmuştu. Şimdi gündüzleri iki saat kesintisiz uyuyor. Yanına kıvrılıyorum onunla birlikte uyuyorum sabahları ilk uykusunda. Öğleden sonra yine 1,5 saatlik uykusu var yine yatarım yanına dinlenirim bende. İyi ki almışız eğitim diyorum hayatıma huzur geldi resmen. Sallamaktan yorulmazdım ama ne iş ne yemek yapamıyordum bütün gün salla oynat doyur altını değiştir şeklindeydi şimdi çok iyi maşallah