Antibiyotik 3 günden sonra etki eder normalde. Demek ki o antibiyotik etki etmemiş tekrar görünün doktorunuza büyük ihtimal tedaviyi değiştirecektir. Olabiliyor antibiyotiğe rağmen geçmemesi telaş etmeyin. Ben kendim bile bi antibiyotik kullandım bi süre geçmedi ateş doktor o antibiyotik işe yaramamış demek ki kullanma dedi iğne verdi öyle geçti