Bugün gittim de doktor yokmuş yarın anneme bırakıp gidip ben konuşağım 6 aylıkken 5 tüp vitamin iğnesi olmuştu onun etkisi var mıdır bilmiyorum da internete sağolsun ne kadar kötü haber varsa hepsini yazmış korktum bende cuma günü vermiştik kanı daha gösteremedim aile hekimliği iğneden normal dedi ama bni tatmin etmedi bu kadar yüksekliği