Selma-gkt oyy daha minicikmiş süt kuzusu Rabbim sağlık, sıhhat, hayırlı ömür nasip etsin inşaAllah🐣 benden yana da helal olsun varsa hakkım🌸 doktor çok önemli gerçekten 2 yaşından beri gittik kayma var diye çok kaymıyor önemli değil dediler 6 ayda bir kontrole çağırdılar. 3 yaşında kendi memleketimde götürdüm gözlük ve kapama tedavisi başladı doktor hemen. Şimdi oturduğumuz şehirdeki üniversite hastanesi takip ediyor 3 ayda bir çağırıyorlar asistanlar bakıyor sadece. 2 gözde de tembellik var aslında 2 gün sağı 1 gün solu kapatmayı önerdiler günde 2 saat. Sol gözün kayması gözlük yokken bariz belli oluyor. Egzersiz bende başlayayım bir an önce o zaman, 2 gözde açık mı olsun kalemi gösterirken yoksa kayan göz için mi yapayım sağı kapatıp, çok sağolun💐❤️