Arkadaşlar otizimle ilgili okadar post görüyorum ki bununla ilgili zaten daha önce yazmıştım ve sunı farkettim ben ve burda süphesi bulunan cogu kişi maalesef yanlıs biliyormussuz yani bizlerin dedigi gibi tv izletmek telefon izletmek otizime bir sebep değilmiş ki ( uyaran eksikliği yaratabilir ) otizimli bir cocuk zaten mesela 8 dk bir çizgi filmi izleyip bitiremezmiş çünlü konuları birbirine baglayamadıgı için zaten sekillere ısıklara bakarmış ve bitermiş yani tabi tv izletin demiyorum ama lütfen arkadaşlar intagramda buraya resim atamadım sabri beyin paylaştıgı otizim nedir otizmin özü 3 video var 19 kasım tarihli paylasımı ve sonraki 2 video mutlaka izleyin . Bildigimizi sandıgımız yada arastırarak ögrenmeye calıstıklarımız hep bilgi kirliliği videolarl izlerseniz ne demek istedigimi anlıcaksınız