Gzm17 Kızlar 10 aylık bebeğim yürümeye başladı tabi o kadar sağlam değil bazen düşüyor ayakkabı hiç almadım erken mi yoksa alayım mı kararsız kaldım kış birde fazla evden çıkmıyoruz evde giyer arada çıkınca giyer diyorum ama kararsızım
Fatmannny Gzm17 zaten dışarda yürümeyecektir daha şimdilik ev botu vs alabilirsiniz bahara doğru güzel bit ayakkabı alırsınız ben olsam öyle yapardım
Gzm17 mysa2 ev içinde herhangi ayakkabı olmaz ama birde dışarı çıkarken ayakları boş kalıyor insan üzülüyor:)
mysa2 Gzm17 ya söyle benimki 9 aylıkken yürüyordu yaz olduğu için ben normal ayakkabı terch etmiştim . Suan kıs net birşey diyemiyorum ama cırtlı birşey alsanız yaz kış olmaz mı 😊