24_06_2019 3 ay 1 günlük olduk. 2 aylık aşısından beri ağlayarak uykuya geçiyoruz ve ağlayarak uyanıyoruz. İdrar tahlili yaptık bi şey çıkmadı. Gaz problemimiz yok. Doyuyor kilo alımı iyi. Ama çözemedim. Var mı böyle olup sonradan düzelen 😔