Deniz7 Kızlar doktoruma cicek aldim teşekkür icin nasil bir not yazmaliyim sizce onun sayesinde bebeğim oldu..
Balyanakannesiii Deniz7 "Bana hayatımın en kıymetli hediyesine kavusmama, her aşamada her koşulda yanımda olduğunuz için beni benden çok düşündüğünüz için teşekkürler
Aysenil_ Balyanakannesiii çok güzel yazmışsınız da beni benden çok düşündüğüz için olan kısmı olmamış sanki
Balyanakannesiii Aysenil_ Ne blym hani doktorlar çok fazla önemser daha detaycı olur ya ondan yazdım 🙄