Merhaba
Bebeğim 2 aylık. İlk doğduğu günden beri hem meme hem biberon gidiyoruz. Sütüm çok geliyordu bende sağıp onu da içiriyordum. Ya da dışarı çıkacaksak sağlığımı yanıma alıyordum ama iki gündür sütüm az göğüslerim çok dolmuyor. Sağdığımda 20 ml anca çıkıyor. Ve gündüzleri 2 saat olarak 2-3 uyku yapan çocuk yarım saat uyuyup uyanıyor. Meme emerken 5-6 dakika emiyor uyuyakalıyor. Dün doymadı diye mama aldık verdik biberonun yarısında hortum gibi hepsini çıkardı. Ne yapayım ben ne oluyor anlamıyorum