Kabul et çekişmeli boşanmada hiç bir şey alamazsın yıprandığınla kalırsın çekişmeli uzun sürmesi için yoksa mahkeme kimseye yüklü miktarlarda tazminat nafaka çıkarmıyor. 2 sene sürdü bosanmam kızıma 1000 lira nafaka bağlandı sadece eşit kusurlu çıktık adaletten de bisey bekleme at başından gitsin rahatlıyacaksın emin ol. yanlız bu senelik arttırımlar oluyor onu söyleyebilirsin maaşlara zam geliyor senelik nafayada zam yapsın uğraşma mahkemelerde belirt bunuda protokolde at imzanı yoluna bak bence