2 aylık 13 günlük bebeğim var arkadaşlar 2. Aya girdiğimizden beri ağzının suyu hep akıyor bide baloncuk çıkartıyor netten baktığımda diş dönemi için diyorlar daha erken değil mi benim 4 aylıkken çıkmış acaba erken mi çıkaracak dedim bilgisi olan aydınlatırsa çok sevinirim 😁