Kasım ayında Kastamonu da yapmıştık hamileydim üstelik .. Çok zevkli oluyor .. Bir çok insan çocuklarıyla gelmişti ve kendi kendimize ‘ Bak insanlar 4 yaşında çocuklarıyla gelmişler üstelik kış mevsiminde.’ demiştik.. Harika bir tecrübe bence .. Doğru yer olduğu takdirde kesinlikle yapılmalı.. 🥰