BurcuMasal canım ben felaket grip olmuştum oğlum da 1 aylıktı tam maske falan da takmadım doktora gittiğimizde muayne etti baya bi hiçbirşeyi yok sütün korur onu kolay kolay geçmez dedi daha sonra normal doktora gittim hiçbir ilaç veremem illaki süte geçer dedi bol bol ılık su ıhlamur gibi şeyler iç kendini sıcak tut dikkat et dedi öylece atlattım bende