Kızlar merhaba kızım 2 buçuk aylık 5 gündür baya sulu kaka yapıyor ama baya. İshal diye düşündüm ama sadece bir gün iki kez yaptı diğer günler bir kere. Doktor rengi soluk hemogram bakalım dedi sonuçlar normal çıktı. Üşütmüş olabilir mi bu durumu yaşayan var mı?