Mirbotan36 gold hiç kullanmadım normal olanı kullanıyorum. Şuan sadece gece uyandığında veriyorum gündüz mamayı bıraktım oda beni tatmin ediyor. Ek gıdaya geçmeden önce de takviye olarak Aptamil kullandım daha sonra iki ay Bebelac kullandım ikisini kıyas edersem Aptamil daha iyiydi ama Bebelacta gayet tok tutuyordu