Eliz13 300 cc bi sagdiydim vok hafif kaynio kaynamio gibi yaptim 1 tatli kasigida benim surekli urettigim mayam vardi ondan da attim hafif ilikken attim 1 tatli kasigi yogurdu kapadim agzini sicak firinin icinde geceden beklettim 5 saat falan sonra 2 saatte buz dolabinda sonradan cikarttim oda sicakligindayken tukettik. Besin degerini bilmiyorum ama herlade zarari yoktur diye dusunuyorum tabikide bir doktorada sorulmasi gerekir dedigim gibi meraktan yapip fazla tuketmedik. Ama ayrica alerjik cocuklar icin enne sutunden sabun yapani ve banyo suyuna koyup yikayanida biliyorum