Wanderlust Arkadaşa kesinlikle katılıyorum bu konuda, damaklarına ile çok güzel eziyorlar.
Hatta kayınvalidem dün anlattı. Bir arkadaşının torunu 4 yaşında çoçuk kesinlikle lokma yiyemiyor hala yemekleri, çorbaları blendar hatta şaka gibi meyveleri bile püre yapıyorlarmış.