Merhaba arkadaslar kuzenim önerdi kendi ve krese kızı için kullanıyormuş. Semptomları çok az geçiriyor hatta hasta olma sıklığı azalmış.Banada kesinlikle kullanmalısın dedi aldim direk basladim devamli drvamli hasta olan haftada 1 kesin ateşlenen bir kızım var coknumit ettim insallah bizde de fayda görürüz. Sizler kullanıyormusunuz varmi faydası gören içime ümit dolsun biraz