arzu58 2 aylık Bebeğim var kız. İdrar kültürü yaptılar enfeksiyon çıktı. İğne verdiler 7 adet antibiyotik. Zaten huzursuz bir bebek , uyumuyor hep ağlıyor. Kiloda almadı bu ay. Doktor enfeksiyonla alakalı. Böyle bir durum başına gelen oldunu? Enfeksiyon gidince rahatlıyorlar mı?
Busramerttugrul arzu58 benim oğlum dokız aylık doğduğundan beri üç kere geçirdi canım asla durmuyo uyumuyo enfeksiyon olduğunda hemen anlıyorum bizde hep iğne kullandık tekrar etti inşallah ilk ve son olur sizinki çok zor biliyorum enfeksiyon mahvediyor bebeği
Asi_fenerli Benimdeoğlumda var enfeksiyon şurup vermişti doktor 7gün kullandık idrarı temiz çıktı ama idrar kültüründe yine enfeksiyon görülüyor 1hafta sonra tekrar bakacak doktor huysuzluk emmeme ateşlenme olursa getir dedi durumu iyi Suan bebeğimin
Busramerttugrul Asi_fenerli enfeksiyon geçince de rahatlıyo emin ol fark edersin zaten hemen iğneler işe yarar